מרכז עזריאלי חולון,
רחוב הרוקמים 26, בניין B, קומה 3

כירורגיית פה ולסת

כירורגיית פה ולסת הוא תחום התמחות ברפואת שיניים המוכר על ידי משרד הבריאות. תחום זה עוסק במגוון פעולות כירורגיות החל מעקירות פשוטות, דרך עקירות כירורגיות מסובכות וכלה בביצוע שתלים וכן ניתוחים שונים ורבים באיזור ראש-צוואר. טיפולי כירורגיית פה ולסתות במרפאת השיניים של ד"ר איתי לייסר נעשים על ידי ד"ר מיכאל אלתרמן. ד"ר מיכאל אלתרמן הוא רופא בכיר ומנהל המרפאה במחלקה לכירורגיית פה ולסתות הדסה עין כרם.

ד"ר מיכאל אלתרמן
ד"ר מיכאל אלתרמן
כירורגיית פה ולסת במרפאת ד"ר לייסר. טיפול אישי ואיכותי
כירורגיית פה ולסת במרפאת ד"ר לייסר. טיפול אישי ואיכותי

את תכנית ההתמחות בכירורגית פה ולסת, ערך ד"ר מיכאל אלתרמן בבית החולם איכילוב. ד"ר אלתרמן מבצע מגוון טיפולים כירורגיים בתחום הדנטאלי ומשתף פעולה עם מיטב הרופאים, זאת על מנת להעניק את הטיפול המקצועי ביותר.

מהי כירורגיית פה ולסת?

כירורגיית פה ולסת היא מומחיות הזוכה להכרה ותהודה בינלאומית, היא נחשבת לפרקטיקה כירורגית המתמקדת בראש, פנים וצוואר ונועדה להעניק טיפול למחלות שונות, פציעות ומומים גנטיים ברקמות הרכות והקשות של הפה. יש להדגיש כי בישראל חובה על מנתחי פה ולסתות להשיג תואר ברפואת שיניים טרם פתיחת תהליך ההתמחות בכירורגיה זו.

זקוקים לטיפולים כירורגיים הנכללים בקטגוריית "פה ולסת"? מעוניינים לקבל את חוות הדעת המקצועית והמנוסה של ד"ר מיכאל אלתרמן? צרו איתנו קשר בהקדם לתיאום פגישה. מעוניינים לבצע בדיקות מקדימות או לקבל טיפולי שיניים במרפאת השיניים הפרטית של ד"ר איתי לייסר? השאירו פרטים ונחזור אליכם.

מעוניינים לקבוע תור לבדיקת השיניים וביצוע טיפול לחניכיים? התקשרו עכשיו לד”ר איתי לייסר, רופא שיניים בחולון, בטלפון: 03-6703100


לייעוץ, שאלה או קביעת תורים: התקשרו לטלפון המרפאה - 03-670-3100 ו/או שלחו אלינו הודעת דואר אלקטרוני